Пояснення процедур для студентів щодо навчання на час воєнного стану

Пояснюємо у статті детальні алгоритми щодо оформлення:
   •  Індивідуальний графік навчання 
   •  Індивідуальне перенесення дисциплін 
   •  Академічна відпустка

Залишились питання – пишіть в бот ДНВР @DNVR_team_bot.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ГРАФІК НАВЧАННЯ

1.     Студент пише заяву про надання індивідуального графіку навчання терміном до 31.08.2022 (форма заяви та зразок заповнення зверху сторінки https://dnvr.kpi.ua/application-form/) і надсилає її фото/скан копію чи електронну версію з цифровим підписом до деканату (електронні адреси деканатів куди надсилати https://telegra.ph/Addresses-of-units-for-sending-applications-during-martial-law-04-03).

2.     Термін подання заяв – до початку семестрового контролю, але можна і раніше, залежно від бажань і реалій студентів (реально у студентів ситуація може динамічно змінюватись, тому ми не встановлюємо жорсткі обмеження. Однак логічно це робити не в кінці семестру…).

3.     Деканат підтверджує студенту отримання заяви та надсилає її на кафедру.

4.     Кафедра враховує факт того, що студент бажає отримати індивідуальний графік навчання, при роботі з контингентом та аналізі ситуації з навчанням та семестровим контролем.

Кафедра допомагає налагодити діалог між викладачами та студентом з метою визначення дедлайнів виконання всіх робіт і контрольних заходів, передбачених силабусом навчальної дисципліни та сформувати графік виконання індивідуального навчального плану (студентом взаємодіє з цього питання із кураторами, завідуючи кафедрами, відповідальними випускових кафедр за відповідні напрями роботи, викладачами).

5.     Завідуючий кафедрою візує заяву в доступний для нього спосіб та передає її до деканату.

6.     Декан факультету/ директор навчально-наукового інституту видає розпорядження по підрозділу щодо надання індивідуального графіку навчання студентам.

Студенту з викладачами потрібно узгоджено сформувати графік наступного виду, який є частиною заяви про надання індивідуального графіку навчання:

Зображення видалено.

Цей графік дозволить і вам, і викладачам динамічно і синхронно працювати і рухатись в напрямку до семестрової оцінки.

Зміст

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ПЕРЕНЕСЕННЯ ДИСЦИПЛІН

(для невипускних курсів лише!)

1.     Студент пише заяву про надання дозволу на індивідуальне перенесення вивчення дисципліни/дисциплін весняного семестру 2021/2022 навчального року на 2022/2023 навчальний рік (форма заяви та зразок заповнення зверху сторінки https://dnvr.kpi.ua/application-form/) і надсилає її фото/скан копію чи електронну версію з цифровим підписом до деканату (електронні адреси деканатів куди надсилати https://telegra.ph/Addresses-of-units-for-sending-applications-during-martial-law-04-03).

2.     Термін подання заяв – бажано протягом 2х перших тижнів навчання (тобто до 17 квітня), але крайній термін - до семестрового контролю (реально у студентів ситуація може динамічно змінюватись, тому ми не встановлюємо жорсткі обмеження. Однак логічно це робити не в кінці семестру…).

3.     Деканат підтверджує студенту отримання заяви та передає її для розгляду завідувачу кафедрою, де навчається студент.

4.     Кафедра аналізує заяву. У випадку, якщо перенесення дисципліни обумовить порушення логічно-структурної схеми виконання освітньої програми (дисципліни наступних семестрів як правило базуються на знаннях отриманих при вивченні дисциплін попередніх семестрів), кафедра може рекомендувати інший спосіб вивчення дисципліни (асинхронне, надання інд.графіку навчання).

Переносити ВСІ дисципліни також недоцільно, бо це суттєво збільшить навчальне навантаження в наступних семестрах.

Таким чином кафедра фактично індивідуально працює зі студентом і рекомендую йому найкращу траєкторію вивчення дисциплін поточного семестру.

5.     Після узгодження всіх питань зі студентом щодо переліку дисциплін, що підлягають перенесенню, зав. кафедрою візує заяву в доступний для нього спосіб та передає до деканату.

6.     Після узгодження всіх питань на рівні кафедри декан факультету/ директор навчально-наукового інституту видає розпорядження по підрозділу щодо внесення змін до індивідуальних навчальних планів студентів.

7.     Завідуючий кафедрою організовує внесення змін до індивідуальних навчальних планів студентів на 2021/2022 навчальний рік та врахування відповідних змін при формуванні ІНП на 2022/2023 н.р.

Зміст

 

АКАДЕМІЧНА ВІДПУСТКА

1.     Студент пише заяву про надання академічної відпустки (форма заяви та зразок заповнення зверху сторінки https://dnvr.kpi.ua/application-form/) і надсилає її фото/скан копію чи електронну версію з цифровим підписом до деканату (електронні адреси деканатів куди надсилати https://telegra.ph/Addresses-of-units-for-sending-applications-during-martial-law-04-03). Якщо до заяви можуть бути надані підтвердні документи – надсилає і їх копії також (фото чи скан).

Академічна відпустка надається терміном на 1 рік (традиційно). В заявах про надання АВ за сімейними обставинами пишемо по 31.01.2023. Якщо за графіком освітнього процесу на 2022/2023 рік буде початок нового семестру не 01.02.2023, а раніше чи пізніше, просто буде змінено дату поновлення після академічної відпустки.

Але, якщо підстава для академічної відпустки це служба за контрактом чи взагалі військова служба, то дату завершення АВ в заяві писати непотрібно!

Для студентів, які потребують академічної відпустки у зв’язку з мобілізацією або військовою службою за контрактом, або які є членами ТРО, в заяві за бажанням можуть не вказувати причину академічної відпустки (але бажано повідомити її деканату), і надати підтвердні документи по завершенню воєнного стану, але до завершення терміну академічної відпустки.

У випадку, якщо студент надсилає документи, які підтверджують неможливість його участі в освітньому процесі, але не надає заяви, як виняток наказ про надання академічної відпустки може бути оформлений лише на підставі цих документів. Однак краще все ж заявою.

2.     Деканат підтверджують студенту отримання заяви та документів.

3.     Деканат інформує кафедру, яка враховує факт того, що студент бажає отримати АВ, при роботі з контингентом та аналізі ситуації з навчанням та семестровим контролем.

4.     Деканат формує проект наказу про надання академічної відпустки, вказуючи ті підстави, які студент вказує в заяві.

5.   Якщо студент, який оформив академічну відпустку, раптом вирішує з неї достроково вийти і почати з вересня навчання зі своєю групою, не втрачаючи рік, то весь навчальний план за весняний семестр 2021/2022 н.р. він повинен виконати до 31.08.2022.

Фактично все вивчити самостійно і успішно пройти семестровий контроль з усіх освітніх компонентів, написати заяву про поновлення після академічної відпустки з 01.09.2022 зі здачею дисциплін за весняний семестр як академічної різниці. Здає він її безоплатно, за окремими індивідуальними відомостями семестрового контролю (третя додаткова відомість в системі Деканат). Оцінки виставляються за принципом заліків, тобто так, як у всіх студентів в цьому семестрі.

6.     Магістри 2 курсу ОНП, які закрили практику, але не мають можливості зараз підготувати та захистити магістерську дисертацію, пишуть заяви на академічну відпустку. Вони можуть достроково вийти з неї і захиститись в грудні з магістрами ОПП, якщо буде готова дисертація. Якщо не закрита практика, зміниться керівник, тема чи ще якась халепа – будемо розбиратись індивідуально з кожним студентом і вирішувати ці проблеми у випадку їх виникнення.

7.     ВАЖЛИВО! При поновленні після академічної відпустки може виникнути академічна різниця у зв’язку зі зміною навчальних планів, зміною освітніх програм – ця академічна різниця ліквідовується безоплатно і термін її ліквідації може бути протягом семестру чи навчального року.

Більш того, якщо не було радикальних змін в освітній програмі, то переважна більшість дисциплін може бути визнана.

У випадку великої академічної різниці рішення буде прийматись індивідуально по студенту, чи по групі студентів, чи по кафедрі, чи по факультету (актуально для ФІОТ).

Студенти, які зараз беруть академічну відпустку ЗМОЖУТЬ ПОНОВИТИСЬ ПІСЛЯ НЕЇ НА НАВЧАННЯ!