🔸 Нагадуємо вам, що згідно п.18-3 Наказу МОН України №1280 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1496-16#Text) «Про внесення змін до Порядку замовлення на створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту, та обліку документів про вищу освіту в Єдиній державній електронній базі з питань освіти»: якщо особа не отримала документ про вищу освіту протягом одного року з дати видачі, вказаної в документі – анулюється інформація про документ в ЄДЕБО та реєстрі, а він сам знищується.
▫️ Скільки дійсні документи про вищу освіту (ДВО), якщо я досі їх не забрав із ЗВО?
• Диплом та додаток можна забрати протягом року з дати видачі, вказаної в документі. На наступний день через рік – ДВО анулюються та знищуються.
▫️ Чи потрібно наразі обхідний для отримання диплому?
• Враховуючи складну епідеміологічну ситуацію – оформлення обхідних листів випускниками здійснюється по можливості та НЕ є обов'язковим. Однак, треба виконати усі пункти перечислені тут (https://t.me/dnvr_31/919), які наразі вас стосуються.
▫️ Якщо мої документи були анульовані, як все ж можна їх отримати?
• Вам потрібно звернутися на факультет/інститут (https://telegra.ph/KANALI-FAKULTET%D0%86V%D0%86NSTITUT%D0%86V-07-27) з заявою на ім’я декана/директора на отримання ДВО та пакетом документів. Зразки та перелік документів тут (https://telegra.ph/Student-Document-Management-Office-09-30).
📋 Які документи потрібні для повторного виготовлення ДВО; що робити, якщо у вашому дипломі чи додатку виявлено помилки; якими документами регламентуються процеси замовлення ДВО (зразки заяв, актів, розпоряджень) – усіма цими питаннями опікується Відділ супроводження документів здобувачів вищої освіти.